Klevis Henry Haskurti

Ah fuck I cant believe im banned
  • Content count

    826
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 You're a random

7 Followers

About Klevis Henry Haskurti

  • Rank
    Actually just better than all of you.

Profile Information

  • Gender Male

Recent Profile Visitors

1966 profile views
  1.   The issue should be I take issue with it and so does she. Its like if I made fun of you for something I deem entirely harmless but actually really hurts you. If you told me to stop I would. As you can see from what I said in the previous thread, I'm not at all comfortable with other peoples personal images being shared by someone else without them knowing, whether they be mine, my girlfriends, random crushes you have or hot girls on facebook, I think that's all incredibly creepy. If she has a problem with it, then you respect she has a problem with it, and you take it down. Is that actually so hard? Being all "ahaha nah suck it up loser" is actually just so immature.    Really if I got her to come in here and say that she wants them gone would you actually do it? I highly doubt it. 
  2. 1- She didn't know it was public. She put her privacy settings to private years ago but didn't realise she actually had to go through every picture and change the audience. Facebook is retarded like that. You'd think changing privacy settings would automatically change picture privacy. 2- You retweeted it by taking it to a different website and posting it for other people she didn't want to see. She wanted facebook to see that image,, not some rando forum. 3- You were making fun of her, don't deny you weren't. 4- It's actually still creepy that you went looking for her in order to get at me. That's what really bugs me in this entire situation. 
  3.   Are you saying that what cRei did was right in any way, AT all?   Like I may have blown up and reacted to this like a retard, but I didn't do it for absolutely no reason whatsoever. Just because I'm acting and behaving like a complete idiot (because I'm fucking angry), does not mean that what was done to me or my gf is justifiable in any way. 
  4. Lol nah I explained to aaron in a private message why I thought that law was real but I was wrong, it was just me being stupid.    Anyway I never really believed people when they said the yugioh community is probably the worst gaming community and only the lowest people actually participate. Now I can see why they say it. 
  5. Yes I'm at work atm and it's a slow day hence why I'm on this shitty site the whole time.   And lol, according to you guys, because I am nice and everyone here is a good and mature person he should take it down right? 
  6. I messaged him asking nicely to remove the images. Let's see if he actually does it now shall we?
  7. Actually she deleted it and it won't go. Also some guy has made it his avatar and sig now. Even more lines are being crossed because his profile is public. 
  8. please don't try to make a multi and pretend to be her, we are not that dumb don't try it "when she is over at your house so her ip is the same as yours" either i have literally never been so disappointed to have defended someone on dgz since like josh graham   Oh no my master plan was ruined.   No I was gonna get her to post an image with a note.
  9. Who says girl gives zero fucks? Lol if I got her in here to get you to take the picture down would you all do it and stfu?
  10. Yes because expressing an opinion is clearly frowned upon dgz.   and what does ygo have to do with anything, i thought this was about your girlfriend(who doesnt even care). So basically you are telling us that you are one of those guys who is too scared to tell their friends they play ygo. Because actual friends are judgmental like that.   Im done arguing with this slime, if anyone intelligent agrees with you and wants to step up then maybe we'll have a discussion.     Don't make assumptions, they all know I play, but they know it's my business and I'm not gonna get them involved in stupid drama. They're not my personal army that I can just call up on for help. And yes expressing an opinion is clearly frowned upon if that opinion doesn't line up with what the big boys think, so people just don't. It's why I've been describing this place as a huge circlejerk for the longest time. And that's not something to be proud of.   "On dgz we're assholes and you gotta deal with it". I hear that a lot here, and that's not something you should be saying with pride, it's not edgey at all. It's just cringey.        stop being a little bitch      Hahahaha no way to reply to that properly so I'm just gonna call you names hahahaha
  11. Yes because expressing an opinion is clearly frowned upon dgz.   and what does ygo have to do with anything, i thought this was about your girlfriend(who doesnt even care). So basically you are telling us that you are one of those guys who is too scared to tell their friends they play ygo. Because actual friends are judgmental like that.   Im done arguing with this slime, if anyone intelligent agrees with you and wants to step up then maybe we'll have a discussion.     Don't make assumptions, they all know I play, but they know it's my business and I'm not gonna get them involved in stupid drama. They're not my personal army that I can just call up on for help. And yes expressing an opinion is clearly frowned upon if that opinion doesn't line up with what the big boys think, so people just don't. It's why I've been describing this place as a huge circlejerk for the longest time. And that's not something to be proud of.   "On dgz we're assholes and you gotta deal with it". I hear that a lot here, and that's not something you should be saying with pride, it's not edgey at all. It's just cringey. 
  12. I'm not gonna shut up until the picture is gone.
  13. Lol no, sorry to break your bubble but there are people who (gasp) don't agree with you. They're just not willing to come out about it because they don't want to be associated with an idiot like me, and they don't want to seem to be against the popular guys in the dgz cliquq.    And lol like I'm gonna get my real friends involved in my yugioh business. Haahahahaahahahahahaha. 
  14. You'll get skewed results if you make it public and you know that.
  15. The whole idea is "trivver turbo" you spam trivver and you win. In order to do that you don't want any real traps, you just want to keep special summoning shit in yours and you opponents turn, triple vega opens way more combos now. Summon altair, special deneb, make rank 4, set a few and pass is not good enough anymore, you need to be pro-active, aggresive, and win with your monsters. Three coth and three oasis is absolutely pivotal to just get going as aggresive as possible right away.    Procyon fixes cloggy hands and is a better name to add than Unuk once your deck is set up and a better summon than deneb once you've exhuasted all your altairs and you start drawing multiple copies of deneb and unuk, I don't like Siirus as games never drag on that long and nowadays you win or lose before you get the chance to use him.    Anti-spell is for Qli and Nekroz, you flip it, they set all their shit, you make trivver in your turn and bounce everything, and then you set it again. If you can keep this loop going your opponent just won't be able to play, it's especially potent vs nekroz.