Jump to content

rei

+Administrator+
  • Content count

    62503
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    271

Everything posted by rei

  1. Code Geass: Lelouch of the Resurrection

    correct
  2. yeah, the xkcd is def happier than the spirit one tho
  3. XC VS DGZ

    are we using that term again
  4. track your calories with something like myfitnesspal
  5. man you could be way less verbose, don't worry about trying to impress people just get to the point ;p your weight is based ENTIRELY on calories in vs calories out. Anyone else saying more is trying to sell you shit - obviously running and strength training contribute to calories out but its way easier to not eat a snickers than to run off a snickers. track everything you eat. every calorie. thats all you need to do.
  6. What Anime Are You Watching Right Now?

    whats good this season im only currently watching slime-kun's adventures
  7. What games are you currently playing?

    it kinda relaxes me disgaea didnt and thus it was no good
  8. What games are you currently playing?

    Im kinda playing disgaea off and on - I have fun with it in 20 min bursts I'm also kinda playing Octopath Traveller but I have fun with that in 2 hour bursts so i'll prob be done that faster.
  9. What Anime Are You Watching Right Now?

    So i decided to listen to the goblin slayer dub on the way to work fuck i think 4kids cast their roles better than that.
  10. honestly i think a physical part is broken so there wasn't gonna be avoiding that
  11. booting into safe mode is a good sign im about to head to an interview so ill come back to this later but from safe modew/ networking run chkdsk from command line as administrator first and foremost. sounds are always discouraging as they could be mechanical failures, hard drive or fans usually
  12. Oh hello

    did you ever learn about cars for real?
  13. i mean i kinda do but ive like not read the rulebook
  14. > implying i know how to play mtg
  15. Post an insane lie about the person above you

    Chose a stress free education/career path [lately i've been honestly wishing i took that path just to get out of having to deal with MS excel project management bullshit ever again]
  16. What Anime Are You Watching Right Now?

    lol forgive me for i have sinned i watched like five episodes of boruto i just wanted to see the naruto gang grown up and chilling so i watcehd the sarada/sasuke mini arc thing not bad, gave me feels, but im glad i stopped naruto after only -checks- 103 episodes.
  17. What Anime Are You Watching Right Now?

    the isekai to watch is still konosuba Slime is just like... wholesome, done well no bullshit nicely funny https://www.youtube.com/watch?v=YsJ4aguEcNk
  18. What Anime Are You Watching Right Now?

    haven't seen what's coming tbh i should prob get on that. I'll be continuing my descent into isekai trash with more that time i got reincarnated as a slime
  19. What Anime Are You Watching Right Now?

    it's that or crybaby
  20. Mafia New Games Hosting Queue

    Games must be approved by one of the following people to be run (No Exceptions): @Logic @Malcolm @The Antagonist @Gemstone Mine @JC. @Jazz For now, no more than two games will be held at a time. Post here if you want to run a game and if you want to have a "theme" - for example my first game will be themed around Final Fantasy IX. I'll them PM you about your potential rules / organization of your game to make sure its good to go, and you'll host your game as soon as current game is ending. Also if you have a game with many roles/powers please put the expected players in. when sending your games for approval, state the following: - full claiming or no claiming at all - anonymous or not --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Now Playing: N/A Approved Queue: Witch Hunt - Jazz MARKUS AND SAYAKA: MANHUNTERS MAFIA - mmf (if he ever wants to host) Development Queue: N/A
  21. VR Gaming

    not yet getting superhot on friday
  22. VR Gaming

    ok the vive's controllers bound the shit out out the oculus touch it's not even close vive also has much better softening on your head but doesnt size as easily
  23. VR Gaming

    open platform best platform; and the room tracking is honeslty what makes VR so fucking good, and the Vive crushes the rift in it the Vive's controllers are also really fucking good idk why the trash talk there but I mean ill have the rift touch controllers to play with today presumably so I'll have more feedback on them later gotta go get a new gfx card, so pumped to finally play superhot
  24. https://www.youtube.com/watch?v=2wqTnwJGvtc
×