Jump to content
Liquid Snake

King of the Forum 2013 - Round 1 Parings

Recommended Posts

+rei+    35369
Chris and Denis in the same poll is...

T_T

(I'm sorry dong studs, though considering the shared friendbase you might sneak through)

Share this post


Link to post
Share on other sites
+Liquid Snake    4731

I did! I did respond! I said... Ugh... Cellar door and then, someone... Frig.

 

Cellar Door was taken too, he was like the 4th person nominated.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»...Arson    7812
Yeah I'm fucked. The only people who'd vote for me are also friends with Chris. So I'm likely done. Sad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Draigun    6856

Honestly, I've been rather quiet so I didn't even know I got in. It's gonna be tough, hopefully I can get through the 1st round.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigDongStudios    3557

Yeah I'm fucked. The only people who'd vote for me are also friends with Chris. So I'm likely done. Sad.

Don't worry I'm voting for you. I would never let another Ottawa man down.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Tygo    14311

Not to sound salty, but my loss was pretty shitty with all the vote switching to try to get spaceman back to even.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Tygo    14311

Well I missed out on LS's extension and posts so i never got to push the button on "let everyone through" thing arson was talking about which was the whole reason the votes were switched anyway. 

 

Just seems like a shitty way to end it after being so close for so long. I'd be saying the same thing if Wilson lost too. I wanted all of us through since it was clear how close it was and how little anyone cared about the people arson was talking about.

 

Not gonna push it though because I sound like I'm upset about it and that's not really the case. Also, it's not that serious.

Share this post


Link to post
Share on other sites
+Liquid Snake    4731

Sorry, I know it sucks to lose after a tie, I tried to make it fairer by discounting votes by people who switched from Ash because that'd basically be like letting people vote twice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson    13844

To be fair I only tried to get Saleh to switch because he said he was going to be neutral and then voted for Tygo.

And only when I was behind.

 

Commiserations though, I can't believe you didn't win.

Share this post


Link to post
Share on other sites
+greasy thug    19082

tygo was actually 4 behind mookie and you were like 2 votes above him so he was trailing by quite a margin, then again I can't read these come from behind scenarions (Atem) and I felt it was too late to even take back the vote at that point

 

I kinda voted for him just to keep the race as tight as possible

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×