Jump to content
Sky

Smoke 4!

Recommended Posts

mathematical    135
Had 2 tornados touch down a mile from our blunt route while we were in the middle of it. Shit got fucking intense and we were all so God damn high no one knew what the best thing to do was so we just started driving like 90 back to my dudes apartment. Fuck storms man, ruining a perfectly good BR
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
+rei+    34854
Keeping it simple this weekend.
[IMG]http://i.imgur.com/45mWq.jpg[/IMG]
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
SSJ Grumpig    5620
greetings, brethren

i am the speakath

from whence came all ath

Share this post


Link to post
Share on other sites
+rei+    34854
10:47 Separator why would you want to be high for radiohead
10:47 Separator also your parents dont know you get high?
10:47 rei my mom knows openly
10:47 rei my dad sort of knows but is in denial
10:48 Separator are you gonna get your dad to try for tickets
10:48 rei okay picture radiohead as a well organized puzzle, everything in its right place (make your own jigsaw reference), but every piece magnificent on its own as well
10:48 rei well hes unemployed now so i might
10:48 Separator imagine if his severence package already included tickets to this
10:48 rei when your high you notice the beauty of every piece on their own coming together to a great whole, while sober all you get is the picture the puzzle forms
10:49 rei its still a beautiful picture, but you get more of an experience high

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Gnation    594
[quote name='Gnation' timestamp='1330807426' post='3120274']
Reuping today, hopefully, pics when it happens. ;]
[/quote]
This did not happen until last night, and now I can't find my camera. But I got this shit, and it's fucking amazing:

[url="http://reviews.nuggetry.com/category/buds/indica/grape-ape-indica"]http://reviews.nuggetry.com/category/buds/indica/grape-ape-indica[/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites
SSJ Grumpig    5620
hello dark necrophia i slightly remember you

man guys this grass is something else i tell ya

CAN YOU HEAR ME!?

GOOD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='SSJ Grumpig' timestamp='1331179284' post='3123672']
hello dark necrophia i slightly remember you

man guys this grass is something else i tell ya

CAN YOU HEAR ME!?

GOOD.
[/quote]

I slightly remember you too, enjoying some good green?

I am probably smoking in a bit, it's pretty standard chron but it gets the job done.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tacooo    1683
blazin as i type....

what if we started having...weekly smoke vids, we smoke a bowl on webcam and talk haha
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Tacooo' timestamp='1331184286' post='3123736']
blazin as i type....

what if we started having...weekly smoke vids, we smoke a bowl on webcam and talk haha
[/quote]

That would be awesome.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Sky    978
Should really be asleep, but I'm high as fuck.. Lol.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Gnation' timestamp='1331156160' post='3123333']
[quote name='Gnation' timestamp='1330807426' post='3120274']
Reuping today, hopefully, pics when it happens. ;]
[/quote]
This did not happen until last night, and now I can't find my camera. But I got this shit, and it's fucking amazing:

[url="http://reviews.nuggetry.com/category/buds/indica/grape-ape-indica"]http://reviews.nugge...rape-ape-indica[/url]
[/quote]
You still buying off of Ashley?
And man the only reason im annoyed of you guys is all the bull shit and drama you guys create, I told you guys get Clevenger out of the pic and shit goes fine but once hes around I just get too annoyed to be around any of you guys, for real hit me up when its just you and your bro or some shit so we can match up i just picked up a fat O of blueberry and im about to grab some apollo

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Gnation    594
yeah i am. and im still working on the problem, itll be solved soon, i swear lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×