Jump to content
Sign in to follow this  
T-Money

April Format rd. 2

Recommended Posts

`McClain    1

I'm on and ready for rumble

Share this post


Link to post
Share on other sites
`McClain    1
on

waiting for u baybee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Animal    121

McClain got me 2-0

g1 he rips Graceful for outs =[

g2 he opens COnfi + Graceful. I try and come back w/ ripping and working to get adv back but he rips a Zab w/ Cyber + Chaos.

ggs

Share this post


Link to post
Share on other sites
`McClain    1

McClain 2

Tyler 0

Game 1: I rip Graceful into some great shit, I conserve a little then unleash.

Game 2: I open Grace + Confi which is like GG right there. I conserve a little then unleash. He holds his ground decently, then I rip Zaborg ftw.

Sacky games.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Derezzed    1026
I just about have the hang of this again. Tournament is actually exciting. Can't wait to play the next round with this deck lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
`McClain    1
I just about have the hang of this again. Tournament is actually exciting. Can't wait to play the next round with this deck lol

This is the best format. At least when there is no stein. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Blake`    31

I'll be on this evening and tonight and all night. As far as I know there aren't any more family gatherings after this afternoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Blake`    31

Will continue to be on off and on for most of the night, hopefully can catch you tonight, otherwise I'm on most of the day tomorrow.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Derezzed    1026
I just about have the hang of this again. Tournament is actually exciting. Can't wait to play the next round with this deck lol

This is the best format. At least when there is no stein. lol

Nah, that format is definitely gay. Its just fun because its not a format that we are playing in atm. Its still the same as this format, except watered down, and making a misplay isn't as costly as it is in this current format.

Share this post


Link to post
Share on other sites
`McClain    1

You can slow play and win in glorious fashion in this format...

The only problem of this format was Stein imo. There are plenty of viable decks that can be played in this format. This format was very good. And it still is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Derezzed    1026
Yeah, stein wrecked shit so hard.

Share this post


Link to post
Share on other sites
»Blake`    31

Fierce got me 2-0, drew all monsters, never saw my banishers and the only s/ts i saw were s/t destruction, rotas and a saku. :[ ggs. cool guy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×